Author Topic: Runepriest lvling  (Read 2550 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Unaz

• SU Member
  • Chipsmongo of SU
    • View Profile
Runepriest lvling
« on: 2008-10-05, 19:16:06 »
Tjoflöjt... Börjar komma till den nivån nu med RP'n att mobsen respawnar snabbare än jag dödar och questa solo känns rätt kasst... Om ni lirar mitt på dagen då det inte är så många hemma å Scenarios inte är öppna, vad gör ni för att levla då? Eller har jag missat nått med RP'n? Jag har ett +int set när jag pve:ar å använder 25% skada mot 20% heal eller va tacticen gör...

Är det inte värt att logga in ens under dagarna när det inte händer så mkt?

Jag antar att ni andra också förlitar er fullt på exp ifrån scenarios osv eller har ni nå andra tips?

Offline Mooo

• SU Member
  • Muuu
    • View Profile
Re: Runepriest lvling
« Reply #1 on: 2008-10-05, 19:47:27 »
Jag är level 16 och jag sysslar mest med scenarios pq's och soloquests. Soloquests är ju än sålänge ganska lätt måste jag säga, är fortfarande i troll country.

Dock har jag inga problem att komma in i scenarios även om jag lirar mitt på dagen. Väl inne i scenariosen är det bara att heala som tusan och hoppas på vettiga tanks och annat folk så man vinner. Vinnar man inte får man ju kass xp.
K8P - Order.
Lattepappa Mébarnbidrag - Ironbreaker.
Prästen Tafsare - Rune Priest.
Uwe Boll - Shadow Warrior.
Tyken Jävel - Slayer.
Bläck - Warrior Priest.

Karak Norn - Destruktion.
Lattepappan - Shaman.

Offline Rofinn

• SU Member
    • View Profile
« Reply #2 on: 2008-10-05, 22:02:02 »
Du kommer nog aldrig att döda mobs lika fort som en dps klass, men specca fullt ut i single target (Grimnir's tror jag det är) och när du kommer upp i lvl 20 då du får 2 tactic slots så plocka upp +crit tactic från grimnir's.
Det + så mycket int du kan hitta så ska det intevara några större problem tycker jag. men som sagt, du kommer aalrdig att komma i närheten av hur snabbt en dps klass dödar.
W.A.R

Aije - 3x Runepriest

Offline old.Kedira

• SU Member
    • View Profile
« Reply #3 on: 2008-10-06, 08:46:17 »
Hitta någon att köra duo med, det är både roligare och funkar fint o köra quests med.
Sisham @ WAR (alts Sishab / Sishal)
Kedira/Aills/Snannig/Sisham/Sishal @ DAOC
Gronz @ Qnet

Offline Unaz

• SU Member
  • Chipsmongo of SU
    • View Profile
« Reply #4 on: 2008-10-16, 08:40:59 »
Läst att Rune of Burning i Valaya trädet skall vara sick... Nån som testat?

Offline Proa

• BaF Member
    • View Profile
« Reply #5 on: 2008-10-16, 08:45:20 »
Tycker den ser trevlig ut men det tar 6 sec att channela full skada. Under den tiden kan du inte göra något, hade hellre sett en insta kast dot men så man inte blir uppbunden och inte kan heala.
Men har inte den så skall inte säga för mycket. 2 levels till sen skall jag testa.
Lirar allt möjligt. Mina chars heter oftast Proa, Sim, Simc, Simk...