Author Topic: Test Patch Notes 1.4.1  (Read 7441 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Avsath

  • SU Member
  • ***
  • Posts: 717
  • Karma: 1
  • “han vet att han är för fet för att flyga”.
    • View Profile
Test Patch Notes 1.4.1
« on: 2011-02-16, 02:09:14 »
den ska komma på pts nu
http://social.bioware.com/forum/1/topic/249/index/6060015#6060015

Armor Set Changes
The Renown Rank and level requirements for several item sets have been reduced to allow players to use them sooner in their careers. This applies to the following sets: Annihilator, Conqueror, Invader, and Warlord.
o Annihilator – Level 25 to use, equipable at renown ranks 25-29
o Conqueror – Level 35 to use, equipable at renown ranks 30-35 blir roligt i t3 nu =)
o Invader – Level 39 to use, equipable at renown ranks 40-45
o Warlord – Level 40 to use, equipable at renown ranks 54-60

Scenarios:
The line-up of scenarios that are permanently available has changed. The new list is as follows:
Tier 1
• Gates of Ekrund
• Nordenwatch
Tier 2
• Gates of Ekrund
• Mourkain Temple
• Stonetroll Crossing
Tier 3
• Gates of Ekrund
• Mourkain Temple
• Tor Anroc
• Reikland Factory
Tier 4
• Gates of Ekrund
• Mourkain Temple
• Tor Anroc
• Maws of Madness
• Reikland Hills
• Serpent’s Passage

detta är nästan en orsak att resubba =)
Fixed an issue that would cause the location of the Glyph Tracker for the Land of the Dead reset when logging out.






« Last Edit: 2011-02-16, 02:10:47 by Avsath »
Rift:
Djavulst - mage
war:
Shadow-warrior Avsath rr80
Full - King's Ransom Forest Courser's Kit "Sovereign"
Warrior-Priest Homar rr55 (5/5 GW)

If you dont like funerals dont kick sand in ninjas face

Offline Ogrelin

  • =Gammelulv=
  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 12155
  • Karma: 37
    • View Profile
    • ogrens.org
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #1 on: 2011-02-16, 08:07:17 »
Köps de för crests fortfarande? kan ju bli svårt att få ihop så man kan köpa annars... :)
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Offline Todin

  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 4712
  • Karma: 12
  • SKPL
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #2 on: 2011-02-16, 08:33:10 »
Men redan Tor Anroc i T4, kanske dax att resubba ändå :D

Offline Svartur

  • SU Member
  • ***
  • Posts: 3400
  • Karma: 8
  • Se upp för mördarkaniner
    • View Profile
    • http://www.sveaulvar.com
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #3 on: 2011-02-16, 08:44:14 »
Bra ändringar, med tanke på hur chanslös man är som lowbie RR40 mot RR80+ lirare nuförtiden.
Kan jag snart ha WL på min WP, måste grinda lite till bara.

Önskar de sänkte priserna på RR vapen lite till bara.

Mourkain Temple...  grindfest!

Tor Anroc är ju mkt välkommet också.
Svartur - Big in Japan / Small in USA

Scarto SM rr72
Healur WP rr54
Svartur SW rr48

Offline Qrow

  • SU Member
  • ***
  • Posts: 1010
  • Karma: 7
  • franke for helvede
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #4 on: 2011-02-16, 08:58:53 »
Kanske får hålla liv i kontot ock leka vidare på Knighten då

Tor Anrock, fin golfbana om inget annat.
GW2: Krakan 1,2,3,4,5,6
SWTOR: Kråkan - Operative
Rift: Qrakan - Warrior
WAR: Vyssan - Archmage
DAoC: Ywain alla 3 realms

Offline Etinay

  • Honungslår!
  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 3883
  • Karma: 8
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #5 on: 2011-02-16, 09:54:24 »
Archmage

Balance Changes

    * Boon of Hysh: The build time and fragility of this ability has been reduced.

whoho!
"jag hade en titel iaf "sprutar ettan" "
- Avsath berättar hva hans arbetstittel er.... ok..


LMBB!

Offline Svartur

  • SU Member
  • ***
  • Posts: 3400
  • Karma: 8
  • Se upp för mördarkaniner
    • View Profile
    • http://www.sveaulvar.com
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #6 on: 2011-02-16, 10:04:57 »
Oj vilken fet patch det var, läste hela nu. Ny armour set också mellan Warlord o Sove.
Svartur - Big in Japan / Small in USA

Scarto SM rr72
Healur WP rr54
Svartur SW rr48

Offline Etinay

  • Honungslår!
  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 3883
  • Karma: 8
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #7 on: 2011-02-16, 11:08:57 »
rett många bombvennlige t4 scenarios.. Nu vil jeg ha superknock+stagger+aestun (olike immu timers såklart!) på am :rolleyes:
"jag hade en titel iaf "sprutar ettan" "
- Avsath berättar hva hans arbetstittel er.... ok..


LMBB!

Offline Svartur

  • SU Member
  • ***
  • Posts: 3400
  • Karma: 8
  • Se upp för mördarkaniner
    • View Profile
    • http://www.sveaulvar.com
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #8 on: 2011-02-16, 12:45:02 »
Gifv super knockback, iofs AoE punt a la SM style är ju kul i Tor Anroc.
Svartur - Big in Japan / Small in USA

Scarto SM rr72
Healur WP rr54
Svartur SW rr48

Offline Elionn

  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 1392
  • Karma: 10
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #9 on: 2011-02-16, 15:12:51 »
Så nära men så långt ifrån till :( Ingenting till White lions, jävla piss!

Offline Avsath

  • SU Member
  • ***
  • Posts: 717
  • Karma: 1
  • “han vet att han är för fet för att flyga”.
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #10 on: 2011-02-18, 02:20:40 »
Hitta att dom pratar om att införa en ny grej i warhammer “Horde Mode Scenario”

Quote
Hola,
 
Round three is something different.  Since we still have active discussion on the patch notes in the second thread I wanted to try something different in this thread. 
 
This time around its purely hypothetical.  This is an idea that has floated around and we wanted to get some insight on what people thought.
 
“Horde Mode Scenario” 

If you are unfamiliar with Horde Mode, it refers to wave combat.  The idea being that you need to survive as long as you can.  In essence it would likely be a PVE scenario, although the waves could be the opposite realm NPCs, skaven, etc.  (Almost like an instanced uber PQ)
 
Pros, Cons, thoughts, suggestions, how would it fit in, etc. are welcome.  As always, keep the discussion civil. 
 
I’ll let this one run a bit, through the long weekend at least, before a new thread comes out.  Plus, the patch note one continues to grow. J
 
Once we launch 1.4.1 I’ll open an ongoing thread on Scenario lineup for future changeups.
 
James Casey
 


sidan han postade på så finns en diskution om vad folk tycker.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/230/index/6083240/1#6083240
Rift:
Djavulst - mage
war:
Shadow-warrior Avsath rr80
Full - King's Ransom Forest Courser's Kit "Sovereign"
Warrior-Priest Homar rr55 (5/5 GW)

If you dont like funerals dont kick sand in ninjas face

Offline Todin

  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 4712
  • Karma: 12
  • SKPL
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #11 on: 2011-02-18, 08:32:35 »
Hitta att dom pratar om att införa en ny grej i warhammer “Horde Mode Scenario”

Quote
Hola,
 
Round three is something different.  Since we still have active discussion on the patch notes in the second thread I wanted to try something different in this thread. 
 
This time around its purely hypothetical.  This is an idea that has floated around and we wanted to get some insight on what people thought.
 
“Horde Mode Scenario” 

If you are unfamiliar with Horde Mode, it refers to wave combat.  The idea being that you need to survive as long as you can.  In essence it would likely be a PVE scenario, although the waves could be the opposite realm NPCs, skaven, etc.  (Almost like an instanced uber PQ)
 
Pros, Cons, thoughts, suggestions, how would it fit in, etc. are welcome.  As always, keep the discussion civil. 
 
I’ll let this one run a bit, through the long weekend at least, before a new thread comes out.  Plus, the patch note one continues to grow. J
 
Once we launch 1.4.1 I’ll open an ongoing thread on Scenario lineup for future changeups.
 
James Casey
 


sidan han postade på så finns en diskution om vad folk tycker.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/230/index/6083240/1#6083240

Det är Ogges förslag!!

Offline Ogrelin

  • =Gammelulv=
  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 12155
  • Karma: 37
    • View Profile
    • ogrens.org
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #12 on: 2011-02-18, 09:06:11 »
Hitta att dom pratar om att införa en ny grej i warhammer “Horde Mode Scenario”

Quote
Hola,
 
Round three is something different.  Since we still have active discussion on the patch notes in the second thread I wanted to try something different in this thread. 
 
This time around its purely hypothetical.  This is an idea that has floated around and we wanted to get some insight on what people thought.
 
“Horde Mode Scenario” 

If you are unfamiliar with Horde Mode, it refers to wave combat.  The idea being that you need to survive as long as you can.  In essence it would likely be a PVE scenario, although the waves could be the opposite realm NPCs, skaven, etc.  (Almost like an instanced uber PQ)
 
Pros, Cons, thoughts, suggestions, how would it fit in, etc. are welcome.  As always, keep the discussion civil. 
 
I’ll let this one run a bit, through the long weekend at least, before a new thread comes out.  Plus, the patch note one continues to grow. J
 
Once we launch 1.4.1 I’ll open an ongoing thread on Scenario lineup for future changeups.
 
James Casey
 


sidan han postade på så finns en diskution om vad folk tycker.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/230/index/6083240/1#6083240

Det är Ogges förslag!!


ahah, coolt! synd att det var postat på GOAs forum, annars så kunde jag ta cred! :)
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Offline Elionn

  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 1392
  • Karma: 10
    • View Profile
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #13 on: 2011-02-18, 13:04:41 »
Uh! :P skicka du en ticket med förslaget eller ogge?

Offline Ogrelin

  • =Gammelulv=
  • SU Officer
  • *****
  • Posts: 12155
  • Karma: 37
    • View Profile
    • ogrens.org
Re: Test Patch Notes 1.4.1
« Reply #14 on: 2011-02-18, 16:07:11 »
Uh! :P skicka du en ticket med förslaget eller ogge?

Jag gjorde ett inlägg på GOAs forum om att jag tycke Skaven-instanserna va fel utformade, alla vet att skavens är enormt kassa 1on1 och hällre springer iväg o gömmer sig om oddsen är emot dem, ändå behövde man vara en FG för o döda en Skaven under altdorf, så jag föreslog att det skulle komma våg efter våg med fler o fler ratmen o döda fram tills man kom till bossen.

Läser man Gotrex o Felix så är en "vanlig" skaven-soldat totalt värdelös och förlitar sig på att vara numrärt överlägsna när de gör sina anfall. Deras magiker är ganska farliga men kan lika väl spränga sig själva när de försöker sig på att "trolla".

Skaven Assasins är oxå kassa, jag kommer ihåg en scen ur Gotrex o felix när Felix ligger på sitt rum och sover och ett gäng med skaven assasins "smyger" uppe på taket, de förde ett jäkla oväsen. Samtidigt får man en Scen från en av Assasins uppe på taket som beskriver deras framfart som "nästan ljudlöst" och de dumma människorna inne i huset var helt ovetande om deras närvaro... :) Sen dör de i mängder när de ska försöka döda hjältarna :)

GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig