Author Topic: well-written...  (Read 3843 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Qrow

• SU Member
  • franke for helvede
    • View Profile
well-written...
« on: 2011-11-16, 16:58:05 »
http://social.bioware.com/forum/Gameplay/General-Discussion/Thank-you-for-the-last-three-years-8704138-1.html

Now that population is going down fast leaving all but one server dead and the remaining one waiting for its inevitable doom, now that all remaining major guilds have been set up at SW:TOR just waiting for release and now that communication from officials is non-existing again I just want to say something before servers are going down: Thank You!

Thank you for never taking us, especially the European community, serious and ignoring us constantly. We have warned you that bringing this game live in the state it was will break it. We have told you over a year that AE balance (better BW balance) is completely way off. I will never forget the memorable PTS session where we bombed out the crap of you because you had no ****ing clue about your own game. We have told you that all the subsequent career changes will do nothing to the imbalance and just will break other careers. We have told you that the new gear, be it offensive/defensive sovereign, doomflayer or warpforged, will kill any gear balance and break the game. We have told you so many bugs and exploits that made most of the PvE and PvP content unplayable for most of us.     

Thank you for constantly lying to us an betraying us. "Everything will be better, there will be stuff fixed, there will be content added and our communication with you will be improved. Everything is gonna be awesome!", how often did we hear that? Nothing got better, there is nothing that has been really fixed, more and more content has been removed, there is silence as ever and I'm still looking for that awesome stuff that has been obviously released. Instead we are just milked. Server not beeing merged for forcing paid server transfers, a monthly subscription fee and buyable advantages, content removed instead of added. Warhammer Online is (and most probably will be) the only game the goes down with less content than it has been released.

Thank you for devaluating every single piece of work that has been put into this game. Shiny graphics, entertaining quests and interesting fresh new ideas - everything worth nothing because people refuse to play this game due to this endless stream of broken things they encounter - with no outlook for improvment. There are things that are broken since beta - almost four years! Even though reported a thousand times most of them aren't even acknowledged. Some classes are even missing their animations.

Thank you for no customer support. Not the we have to call long distance for getting any support - it isn't usually worth it at all. Staff pretending there is no game called "Warhammer Online", others thinking this game is actually called "Mythic". Hundreds of tickets about spammers, exploits and bugs left unread and discarded silently - the rest beeing fobbed off with standard answers.

Thanks for creating such a great game and destryoing it in seconds due to wilful ignorance, bottomlesss idiocy and endless arrogance.

But there is one thing I can be really thankful: the certainty that you know that this project - something that for sure you have wished you can be proud of - went down in not even three years. And that this dishonour and shame is forever bound to your names - to every single one of you. What remains is game the is like you: a joke.

This game could have been what it should have been.
GW2: Krakan 1,2,3,4,5,6
SWTOR: Kråkan - Operative
Rift: Qrakan - Warrior
WAR: Vyssan - Archmage
DAoC: Ywain alla 3 realms

Offline Ogrelin

• =Gammelulv=
  • Moderator
    • View Profile
    • ogrens.org
Re: well-written...
« Reply #1 on: 2011-11-16, 17:11:04 »
Jag vet inte om jag kan skriva under på allt det där, jag spelade ändå spelet i typ 3 år... och jag hade ganska skoj för det mesta...

Trist som fan att det inte höll längre i alla fall, Warhammer Fantasy är en underbar spelvärld....det kunde ha gjorts mycket bättre.
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Offline Todin

• SU Officer
  • SKPL
    • View Profile
« Reply #2 on: 2011-11-16, 19:11:44 »
ca 10 - 20h/vecka i 3år, och jag håller med, märkligt va?
Inte direkt, jag har haft skoj och försökt att ignorera all skit, oftast har jag lyckats med det :)
Startade med för mycket buggar och skit så folk lämna spelet...

Offline Appendix

• BaF Member
    • View Profile
« Reply #3 on: 2011-11-17, 09:20:44 »
Alltså all denna bitterhet, hur orkar folk. Marknaden svämmar över av mmos. Dom flesta lyckas inge bra. Trots allt har war varit lagom underhållande i flera år. Väl bara å vad glad å nöjd för det.

Offline Ogrelin

• =Gammelulv=
  • Moderator
    • View Profile
    • ogrens.org
« Reply #4 on: 2011-11-17, 09:25:40 »
Alltså all denna bitterhet, hur orkar folk. Marknaden svämmar över av mmos. Dom flesta lyckas inge bra. Trots allt har war varit lagom underhållande i flera år. Väl bara å vad glad å nöjd för det.

det är lite humor faktiskt, för att kunna posta p ådet där forumet måste man vara subscribad...så killen betalar uppenbarligen pengar för något som han har hatat i 3 år....säger mer om TS än om WAR :)
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Offline Qrow

• SU Member
  • franke for helvede
    • View Profile
« Reply #5 on: 2011-11-17, 09:49:44 »
Jag kan dock hålla med i flera punkter han skrev men andra inte. Folk spelar väl för att dom både tror och hoppas att tex buggar ska fixas som man rapporterat in under 3+ års tid... 

visst jag har haft skoj då jag spelat WAR men inte pga spelet kan jag säga, det är dom man spelat med

GW2: Krakan 1,2,3,4,5,6
SWTOR: Kråkan - Operative
Rift: Qrakan - Warrior
WAR: Vyssan - Archmage
DAoC: Ywain alla 3 realms

Offline Elionn

• SU Officer
    • View Profile
« Reply #6 on: 2011-11-17, 11:04:12 »
I slutändan tror jag han retar sig på samma saker som oss. Att spelet har sån potential men att dom inte lyssnat på communityn tillräckligt och gjort mer.

Om ni orkar så kolla lite på http://testpigwar.blogspot.com/ och bl.a denna video så ser ni hur mycket bättre detta skulle kunna bli. Jag säger inte att allt han föreslår är bra men mycket av det.

Spola fram till 2:30 så börjar det

Offline Ogrelin

• =Gammelulv=
  • Moderator
    • View Profile
    • ogrens.org
« Reply #7 on: 2011-11-17, 11:15:41 »
Man kan ju hoppas nån gör ett nytt försök på Warhammer i framtiden :)
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Fiffe

• Guest
« Reply #8 on: 2011-11-17, 11:17:48 »
oj!

Har de strippat så mycke från keeps alltså? se på faen... hur beter sig keeps i dagens läge?

Offline Sidwald

• SU Member
    • View Profile
« Reply #9 on: 2011-11-17, 11:49:58 »
Håller med om att det är synd att det sket sig, warhammer världen är ju sjukt underbar och utarbetad redan, så dom skulle gjort mer RP i det hela...inte bara ett till MMO-Slakta-andra-spelare spel.

Offline Ogrelin

• =Gammelulv=
  • Moderator
    • View Profile
    • ogrens.org
« Reply #10 on: 2011-11-17, 12:32:37 »
Tänk skyrim....mumma...skillbaserat... men Warhammer :)
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Offline Todin

• SU Officer
  • SKPL
    • View Profile
« Reply #11 on: 2011-11-17, 12:54:54 »
24 vs 24 med friendly fire och full collsion, galet fett :)
Ogge, det är dåligt att stå framför en bw och köra hold the line, fireballs i ryggen gör ont :D
om man bortser från eventuella prestandaproblemen

Offline Ogrelin

• =Gammelulv=
  • Moderator
    • View Profile
    • ogrens.org
« Reply #12 on: 2011-11-17, 13:49:29 »

24 vs 24 med friendly fire och full collsion, galet fett :)
Ogge, det är dåligt att stå framför en bw och köra hold the line, fireballs i ryggen gör ont :D
om man bortser från eventuella prestandaproblemen

Det löser sig med nästa generations processorer, nån gång måste vi ju komma till: http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity vi kan ju lika gärna ha roligt på vägen?
GW2
Ogrelin - Guardian
SWTOR
Ogrell - Bounty Hunter
Warhammer
Jearom Kotbs - rr82
DAoC
Ogrelin Blodig

Offline Schett

• SU Member
    • View Profile
« Reply #13 on: 2011-11-18, 00:28:54 »
Jag fattar inte hur folk har orkat med Warhammer i 3 år :D

Jag körde lite i början men tröttnade på alla buggar och obalans, sen efter några år testar jag igen och spelet känns exakt likadant som det var i början fast med färre spelare.
DAoC
Gwaven - Healer RR11
Herdils - Thane RR7
mm.
WAR
Schett - RP
Rift
Schett - Rogue
SWTOR
Schett - Sorc
GW2
Schett - Elementalst
Schett X - Thief
Schett The Illusion - Mesmer

Offline cerara

• SU Member
    • View Profile
« Reply #14 on: 2011-11-18, 10:48:14 »
Bra balanserat spel näh. Men underhållande ja.
Men var ju för folket och med folket man spelade det. Men gjorde dom det mer balanserat genom åren. Nja inte direkt är mitt svar på den frågan.

Nu är ju frågan kommer swtor lyckas eller misslyckas pga att det är samma personal som håller i det som warhammer? Det blir intressant att se.