Author Topic: Nån som spelar  (Read 1384 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mr Mud

• SU Officer
    • View Profile
Nån som spelar
« on: 2014-01-25, 09:26:09 »
Halloj hur är det med aktivitet i GW2 i gillet numer.  Körs det wvwvw grupper mm. Sugen att köra igång igen men inte så sugen och springa med pug zerg.

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Offline Elionn

• SU Officer
    • View Profile
Re: Nån som spelar
« Reply #1 on: 2014-01-25, 10:06:33 »
Hyffsat dött just nu efter att dom inte aktiverat tabellsystemet i wvw. Utlovade ändringar som inte kommit osv.. Vi är allierade med SFRJ, det är bara att köra hårt ihop med dom när man känner för det :)

Offline murklor

• SU Member
  • Wafalls/Dawgrim
    • View Profile
« Reply #2 on: 2014-01-25, 10:56:19 »
Raidar med SFRJ nästan varje dag från 19:00... Dock så har det varit lite tradigt den senaste veckan, motståndarna megablobbar och lite kaos i SFRJ (xerkule verkar helt borta).

Igår var nog den värsta resetten jag kört på länge, lol. Vi var outmanned i våran egen border (tog typ 15m innan det kom folk). SFRJ hade ingen commander på nån halvtimme och svagt deltagande, även Red Guard som var i samma border afkade nån timme. Visst vann vi några fighter som var roliga, tom förluster är roliga om alla kör bra... Men senaste tiden har det bara handlat om bli nernött av 2-4x större blobbar och bli totalt utklassad med poängen. Nåja, kanske om vi droppar typ 5 platser blir det bra, haha.

Man har blivit lite trött på det, även om GW2 fortfarande är unikt i vad det erbjuder. WvW är det som håller kvar intresset (de få gånger man fastnar i nice open field GvG väger upp en hel kväll av tråkigheter), PvE kör jag mest nu bara för att få lite achievements. Tror det var 2-3 månader sen jag körde en dungeon, lol.
« Last Edit: 2014-01-25, 10:58:42 by murklor »

Offline Elionn

• SU Officer
    • View Profile
« Reply #3 on: 2014-01-25, 11:59:07 »
Litegrann det med som bidragit till att jag tröttnat.. Sen Mark drog och Xerkule verkar ha nåt problem med att leda finns det tyvärr inga vettiga commanders kvar. Det drar ner spelupplevelsen rejält tycker jag

Offline Schett

• SU Member
    • View Profile
« Reply #4 on: 2014-01-30, 07:03:50 »
Det är lite synd att det inte finns någon bra pug commander på Piken atm :/

Men gw2 är fortfarande askul om du spelar ihop med bra spelare. Springer i mycket smallscale efter RG raids. Som idag tex. vi var 3 vs 12 och dödade dom (engi, thief och mesmer). Innan dess var vi 2 + lite siege och fick dom att lämna vårat torn (dom var runt 20).

Om man bara vill så kan ni göra massor med smallscale, finns så bra combos man kan köra ;)

Ifall jag inte har annat för mig, pm'a mig ingame bara ifall ni är sugna på smallscale ;)

Jag kör även mycket spvp och dungeons ;) Dungeons är grymt kul om du kör speed runs med perfecta grupper ;)
DAoC
Gwaven - Healer RR11
Herdils - Thane RR7
mm.
WAR
Schett - RP
Rift
Schett - Rogue
SWTOR
Schett - Sorc
GW2
Schett - Elementalst